دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





رویای من

!!‎دیدنت‎ ‎‏ که رویامه که وقتی با منی تنها همین جای جهان جامه منو با بوسه دعوت کن به یک رویای طولانی به یک ارامش مطلق تو یک دریای طوفانی یه امشب کام دنیامو به کندوی عسل وا کن میخوام برگردم از دنیا تو رو به مرگ بغل وا کن تو در من زندگی کردی تو این رویا رو میفهمی خودت درگیر طوفانی تو این دریا رو میفهمی بزار باور کنم هستی بزار برگردم از کابوس بزار پیدا کنم ماهو میون این همه فانوس بزار فردای دنیامو به دستای تو بسپارم واسه پروانگی کردن من این دستارو کم دارم ...

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 2:9 | |